Гвинтокрил-рекордсмен від українського виробника - 19 Листопада 2012 - Персональный сайт вчителя географії
Сайт вчителя географії

Головна | Реєстрація | Вхід
Неділя, 04.12.2016, 19:18
Вітаю Вас Гість | RSS
Годинник
Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Цікава географія [397]
Картографічні матеріали [53]
Предметні олімпіади [16]
Календарне планування [16]
Навчальні програми. методика викладання [18]
Електронні уроки [16]
Відео матеріали, відео уроки [292]
Учнівські конкурси, МАН [15]
Конспекти уроків, матеріали до уроків [213]
Уроки презентації, учнівські презентації [76]
Нормативні документи [4]
Фотоматеріали [20]
Завдання, задачі, тести, практичні роботи [96]
ЗНО, ДПА [41]
Краєзнавство [13]
Корисна інформація [31]
Електронні книги [38]
Інтернет магазин електронних видань
Календар
«  Листопад 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Кнопка сайту
Архів записів
Новини osvita.ua
Головна » 2012 » Листопад » 19 » Гвинтокрил-рекордсмен від українського виробника
17:28
Гвинтокрил-рекордсмен від українського виробника

Гвинтокрил-рекордсмен від українського виробника

ВАТ "Мотор Січ" планує задіяти Вінницький авіазавод для створення в Україні повноцінного виробництва вертольотів. Потенційними покупцями гвинтокрила Мі-8МСБ називають державні відомства. Ця машина дивує своїми льотно-технічними характеристиками, завдяки яким вставлено новий світовий рекорд для цього типу гвинтрокрилів із набирання висоти. 


"Українські випробувачі працювали на майданчику Москвина в районі всесвітньо відомих семитисячників Паміру. Таким чином, ми продовжили випробування в умовах високогір’я, які розпочали у Криму на горі Роман-Кош висотою 1545 метрів на початку цього року", – повідомив Герой України, заслужений льотчик-випробувач СРСР Юрій Тішков.

Випробування проходили в умовах високогір’я і високих температур у найспекотнішій точці СНД поблизу містечка Шаартуз у Таджикістані. Випробувальна бригада Центру у складі двох льотних екіпажів та наземного персоналу протягом трьох тижнів досліджувала граничні характеристики машини. Вертоліт перевантажували: він на одному двигуні працював протягом 30 хвилин на злітному режимі і набирав висоту 5000 метрів, робочу температуру двигуна доводили до 148 градусів при максимально можливих 150, гірські вертолітні майданчики облаштовували на висотах 2500, 3300 і 4200 метрів.

Завдяки унікальним двигунам запорізької «Мотор-січі» машина вкотре здивувала своїми льотно-технічними характеристиками: деякі з них – навіть кращі, ніж у більш потужного гвинтокрила Мі-8МТ. А порівняно з базовим гелікоптером, була досягнута 20-відсоткова економія палива.

Крім того під час проведення цьогорічного міжнародного авіасалону "Авіасвіт-XXI” під Києвом на Мі-8МСБ вставлено новий світовий рекорд для цього типу гвинтрокрилів із набирання висоти — 8 200 м. «Річ у тому, що встановлені на Мі-8МСБ двигуни при наборі висоти та збільшенні температури зберігають свою потужність постійно, а не втрачають її, як двигуни інших гелікоптерів», — підкреслив Юрій Тішков. Випробування продовжаться в умовах наднизьких температур до -60 градусів за Цельсієм (найімовірніше, у Якутії), а наразі Мі-8МСБ готують до показових польотів у Об’єднаних Арабських Еміратах.





Джерело: Урядовий портал

За матеріалами сайту http://produced.in.ua/

Категорія: Відео матеріали, відео уроки | Переглядів: 392 | Додав: 1122334455 | Теги: Гвинтокрил-рекордсмен від українськ | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Друзі сайту

Сайт відділу освіти Сквирської РДА
Сайт Сквирського РМК
Сайт Сквирського РК профспілки
Сайт Сквирської ЗОШ №1
Учнівський сайт Сквирської ЗОШ №1
Сайт галузі "Технології"
Сайт учителя української мови
Сайт Світ історії

Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0

Счетчик PR-CY.Rank Счетчик PR-CY.Rank Счетчик PR-CY.Rank
Погода
Наші гості
Освіта України

 

Географічні сайти


Copyright MyCorp © 2016 | Безкоштовний хостинг uCoz